previous arrow
next arrow
Shadow
Slider

 

 

UUTTA:

VTiger 9 CLOUD on markkinoiden uusin ja monipuolisin CRM

  

Myy paremmin, rakenna syvemmät asiakassuhteet! 

 

Aloita vaikka maksuttomalla PILOT edition:illa (max 10 käyttäjää)

Maksuttomalla versiolla pääset pitkälle myyntityön hallinnassa ja johtamisessa.

Sales PILOT:in voi päivittää laajempiin maksullisiin editioihin, mm. All-in-One. 

Katso Pilot version ja  maksullisten editionien erot ja hinnoittelu täältä: Vtiger CRM Pricing - Try it for free!

Jos haluat kokeilla maksutonta versiota tai ottaa käytöön heti, niin saat sen täältä:

https://www.vtiger.com/free-pilot-edition  

Autamme käytön ensiaskelissa!

asiakaspalvelu@stratman.fi

 

Tuki, koulutus ja asiantuntijapalvelut

 

Nopea käyttöönotto ja tuki säästää kustannuksia

  • käyttäjätuki yli 15 vuoden kokemuksella
  • käyttäjäkoulutus (etänä tai paikan päällä)
  • kustomointi- ja räätälointipalvelut
  • hallinta- ja ylläpitopalvelut
  • maailmanlaajuinen osaajien verkosto tukena

Crm- ja Erp käyttöön optimoidut palvelimet

Nopeat ja turvalliset palvelimet

  • > 99,9% tekninen saatavuus
  • huippuluokan konesalit
  • tiedot turvassa 
  • mm. palveluhyökkäysten (DOS) esto

Varmistukset ja palauttaminen

      database 128

Automaattiset varmistukset

  • tietokannan varmistukset
  • dokumenttien varmistukset
  • järjestelmän varmistukset
  • palvelimien snapshotit
  • nopeasti palautettavat levyvarmistukset

Tietosuojalauseke / asiakasrekisteriseloste

Asiakasrekisterin peruste

Asiakasorganisaation tilaukseen tai sopimukseen perustuva asiakassuhde. Rekisteriin tallennetaan organisaatioiden henkilöistä tietoja, mikäli he ovat asiakkaan yhteyshenkilöitä tai palvelujen hankinnassa tai koulutuksissa mukana olleita henkilöitä. 

Rekisterin pitäjä

Stratman Oy
Sinivuokontie 3
37550 Lempäälä
puhelin: 0500 644336

 

Rekisteriasioista vastaava henkilö

Pekka Ketonen
puhelin: 0500 644336

 

Henkilötietojen käyttötarkoitus

- organisaation hankkiman järjestelmän tai palvelun toimivuuden vaatimaan yhteydenpitoon
- palvelujen kehittämiseen, laatuun ja asiakastyytyväisyyteen liittyviin yhteydenottoihin
- laskujen lähettämiseen organisaatiolle
- suoramarkkinointiin liiketoimintajärjestelmiimme ja palveluihimme läheisesti liittyvien uusien palvelujen myynnin edistämiseksi

Rekisterin tietosisältö

- etu- ja sukunimet
- osoitetiedot
- yhteyspuhelinnumero (organisaation ja oman matkapuhelimen)
- yhteyssähköpostiosoite, ensisijainen ja toissijainen
- tehtävä organisaatiossa
- yhteystiedon alkuperä
- varsinaisen sähköpostimarkkinoinnin esto (opt-out) tai suostuminen (opt-in). Oletus: esto
- kuka on tiedon viimeksi päivittänyt sekä tieto ajankohdasta

Tietolähteet

- asiakasorganisaation ilmoittamat tiedot pääyhteyshenkilöstä ja muista asiakassuhteeseen liittyvistä henkilöistä
- palvelujen ylläpidon yhteydessä saadut tiedot
- henkilön itse ilmoittamat tiedot

Tietojen käsittely ja luovutus

- tietoja voidaan luovuttaa voimassa olevan lainsäädännön sallimissa ja velvoittavissa rajoissa esimerkiksi viranomaisille
- henkilön itse pyytäessä hänestä tallennettuja tietoja ne toimitetaan hänelle
- tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille
- tietoja ei käsitellä EU:n ulkopuolella tai siirretä EU:n ulkopuolelle

Rekisterin suojaus

- henkilöiden tiedot sijaitsevat suojatuilla, varmistetuilla palvelimilla
- Stratmanin henkilöillä ja Stratmanin lukuun toimivilla henkilöillä on salassapitovelvollisuus kaikista asiakassuhteessa käsiteltävistä tiedoista
- organisaation ja Stratmanin asiakassuhteen päättyessä, organisaation ja henkilöiden tiedot poistetaan asiakasrekisteristä. Myös varmuuskopiot poistetaan.

Tietojen säilytys, varmistus, poistaminen on kuvattu tarkemmin erillisessä tietoturvakuvauksessa