previous arrow
next arrow
Shadow
Slider

 

 

UUTTA:

VTiger 9 CLOUD on markkinoiden uusin ja monipuolisin CRM

  

Myy paremmin, rakenna syvemmät asiakassuhteet! 

 

Aloita vaikka maksuttomalla PILOT edition:illa (max 10 käyttäjää)

Maksuttomalla versiolla pääset pitkälle myyntityön hallinnassa ja johtamisessa.

Sales PILOT:in voi päivittää laajempiin maksullisiin editioihin, mm. All-in-One. 

Katso Pilot version ja  maksullisten editionien erot ja hinnoittelu täältä: Vtiger CRM Pricing - Try it for free!

Jos haluat kokeilla maksutonta versiota tai ottaa käytöön heti, niin saat sen täältä:

https://www.vtiger.com/free-pilot-edition  

Autamme käytön ensiaskelissa!

asiakaspalvelu@stratman.fi

 

Tuki, koulutus ja asiantuntijapalvelut

 

Nopea käyttöönotto ja tuki säästää kustannuksia

  • käyttäjätuki yli 15 vuoden kokemuksella
  • käyttäjäkoulutus (etänä tai paikan päällä)
  • kustomointi- ja räätälointipalvelut
  • hallinta- ja ylläpitopalvelut
  • maailmanlaajuinen osaajien verkosto tukena

Crm- ja Erp käyttöön optimoidut palvelimet

Nopeat ja turvalliset palvelimet

  • > 99,9% tekninen saatavuus
  • huippuluokan konesalit
  • tiedot turvassa 
  • mm. palveluhyökkäysten (DOS) esto

Varmistukset ja palauttaminen

      database 128

Automaattiset varmistukset

  • tietokannan varmistukset
  • dokumenttien varmistukset
  • järjestelmän varmistukset
  • palvelimien snapshotit
  • nopeasti palautettavat levyvarmistukset

vTiger Open Source - ominaisuudet: asiakashallinta ja toiminnanohjaus

vTiger CRM/ERP on maailman eniten käytetty avoimeen lähdekoodiin perustuva liiketoimintojen hallintajärjestelmä

vTigerin menestys perustuu monipuolisiin toimintaoihin ja alhaisiin elinkaarikustannuksiin

vTigeriä tukee kansainvälinen vTiger yhteisö

Ominaisuudet lyhyesti

  • Myynnin ja markinoinnin prosessiketjun hallinta: kampanjat, liidit, mahdollisuudet, tarjoukset, tilaukset, laskutus
  • Muokkaaminen: käyttöliittymien muokkaus (näkymtät, kentät, listat), käyttäjäkohtainen personointi (kielet ym.)
  • Asiakastuen hallinta: asiakasporttaali, tukipyynnöt
  • Tuotehallinta: hinnastot, varastot, toimittajat
  • Tietojen tuonti ja vienti: nettisivujen lomakkeet, CSV/ Excel, (manuaaliset ja ajastetut)
  • Johtamisen apuvälineeet: raportit, käyttäjäkohtaiset mittarinäytöt, automaattiset muistutukset ja hälytykset
  • Käyttäjärooleihin perustuvat oikeuksien hallinta, tarvittaessa kenttäkohtainen hallinta
  • Sovellukset mobiililaitteille
  • Prosessien hallinta ja automatisointi: työnkulut, tehtävät
  • Projektihallinta
  • Dokumenttien hallinta
  • Sähköpostitoimionnot: lähtetys, vastaanotto, apps: Outlook, Thunderbird, Firefox, Gmail
  • Laajennukset ja räätälöinti: satoja laajennuksia, kehittäjä- ja yhteistyöverkko